areal ansatte
Aktuelt

Slik gir vi kunder trygghet

Vi tror at god kommunikasjon er en viktig nøkkel til vellykkede tilbygg- og rehabiliteringsprosjekter. Dette var tema for artikkelen om oss i Byggmagasinet fra Drammens Tidende.

Som en prosjektbasert bedrift er vi et fåtall fast ansatte og en pool av dyktige fagfolk som hyres inn i prosjektene etter behov. For at arbeidet vi utfører skal oppleves som trygt for kundene våre, tror vi det er viktig å tilby en kontaktperson og jevn oppfølging. Som daglig leder Sten Markussen Krogh blir sitert på i artikkelen: «Skal du få en god kundeopplevelse må du ikke ha for mange personer å forholde deg til. Derfor har vi alltid én fast prosjektleder.»

Når vi tar på oss et prosjekt, kommer vi med ukentlige rapporter med bilder og kort informasjon om fremgangen. Dette ser vi at kunder setter pris på. Samtidig får vi bekreftet at prosessen går som planlagt, eller har mulighet til å justere prosjektplanen dersom noe uventet oppstår. I artikkelen i Byggmagasinet fra Drammens Tidende kan du lese mer om hvordan vi jobber.

Håndverker

 

Flere nyheter
Nye leietakere

En vegg er ikke en vegg – maling er ikke maling

Velger man feil maling, kan man risikere at treverket råtner på innsiden.